Geoblog.pl    PanstwoSko    Podróże    Maroko, czyli Afryka zimą    podróż się zaczyna od autubusu na dworzec

podróż się zaczyna od autubusu na dworzec

Polska, Warszawa Wschodnia

Zima, śnieg pada, więc Państwo Sko postanowili przetestować swoją teorię, że w zimę należy jeździć do ciepłych krajów, a w lato do zimnych. Wybrali więc kraj na mapie pogody, gdzie było najcieplej a potem przeszukali internet w poszukiwaniu tanich lotów. I znalazł się taki lot do Maroka. To lecimy. Ale żeby tam dolecieć, musimy pokonać jeszcze kilka etapów podróży.
Pierw jedziemy do Krakowa, bo stamtąd mamy wylot do Rzymu, a dopiero z Rzymu dostaniemy się do Fezu.
W piątek przed wyjazdem byliśmy już ucieszeni podróżą i już zaczęły się schody (moja bankowość elektroniczna akurat postanowiła się zablokować i latałam po bankach), ale na szczęście udało mi się wypłacić odpowiednią ilośc euro. O dziwo, nigdzie nie było marokańskiej waluty. Później okazało się, że Dirhamów nie wolno wywozić z Maroka, i tylko tam można je wymienić.